جذابیت دستبند مردانه
نوشته شده توسط : رعنا

دستبند طلامردانه باید در کدام دست بسته شود؟ دست چپ؟ دست راست؟ دلیل اینکه در هر کدام از این دست‌ها باید بسته شود چیست؟ در این مطلب به همه‌ی این سوال‌ها پاسخ داده‌ایم. در ادامه هم راهنمای خرید دستبند مردانه را برایتان نوشته‌ایم تا خرید مناسب داشته باشید.

جذابیت دستبند مردانه در سادگی آن است. مخصوصاً وقتی می‌خواهید در یک قرار کاری یا یک قرار رسمی حاضر شوید حتماً به ساده اما شیک بودن دستبندی که به دست می‌کنید توجه ویژه داشته باشید.

باید بدانید راز تکمیل خوش‌تیپی مردان با دستبند این است که اکسسوری‌ حتماً همرنگ لباس‌هایی باشد که به تن دارند. درست است که رنگ مشکی را تقریباً با همه رنگ‌ها می‌توان ست کرد اما به این توجه داشته باشید که دستبندی که انتخاب می‌کنید باید با رنگ لباس‌هایتان هم جور باشد. همچنین، وقتی دستبند خیلی تنگ باشد و در مچ هیچ حرکتی نداشته باشد نیز ظاهر زشتی ایجاد خواهد کرد. حتی جریان خون دست را مسدود می‌کند و باعث اذیت شدن دست می‌شود.

بیشتر بخوانید :

برخی از دستبندهای مردانه در بازار موجود هستند که مهره یا تزئیناتی از آنها آویزان شده است. سعی کنید تا حد امکان سراغ این تیپ از اکسسوری‌ها نروید. اگر خیلی اشتیاق دارید از این مدل‌های آویزان دستبند استفاده کنید، ترجیحاً در این کار زیاده‌روی نکنید زیرا این طرح برای مردان مناسب نیست و بیشتر حالت زنانه دارد. اگر بنا به هر دلیلی دستبند آویزدار دوست دارید، ترجیحاً سراغ نمونه‌هایی بروید که آویز آن طرحی کاملاً مردانه داشته باشد و بیشتر از یک آویز هم نباشد.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: